Bizim Toptan yılın ilk 9 ayında cirosunu yüzde 68 artırdı
Bizim Toptan yılın ilk 9 ayında cirosunu yüzde 68 artırdı
Bizim Toptan’ın yılın ilk 9 ayındaki cirosu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 68 artarak 15,7 milyar TL’ye ulaştı. Bizim Toptan, çoklu kanal stratejisi ve güçlü dijital altyapısıyla mağaza ve müşteri sayısını istikrarlı bir şekilde artırmaya devam ediyor.
Türkiye’nin en yaygın organize toptancı hali Toptan Satışlarımız 2023 yılının ilk 9 ayında yaygın mağaza ve depo ağı, gelişmiş teknolojik altyapısı, Konut Dışı Tüketim (EDT) alanındaki satış gücü ve iştiraki Seç Market ile güçlü bir finansal performans göstererek istikrarlı büyümesini sürdürmüştür. küçük esnafa bayilik modeli sunuyor. 9 aylık dönemde cirosunu geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 68 artırarak 15,7 milyar TL’ye çıkaran Bizim Toptan, aynı dönemdeki mağaza yatırımlarıyla da pazardaki güçlü konumunu koruyarak faaliyet alanını genişletti. dönem. Bizim Toptan, bu dönemde Denizli ve Ankara Yaşamkent’te açtığı 2 yeni mağazayla Türkiye genelinde toplam 181 mağazaya ulaştı.
Tedarikinin büyük bir kısmını sağladığı Seç Market kanalının büyümesinin Bizim Toptan’ın artan cirosuna değerli katkısı bulunmaktadır. Esnafa güç veren bayilik modeliyle öne çıkan Seç Market’in Türkiye genelindeki iş ortağı sayısı 2.699’a ulaşırken, Bizim Toptan’ın satışları içindeki payı yılın üçüncü çeyreğinde de artmaya devam ederek yüzde 24’e ulaştı. Bizim Toptan’ın profesyonel satış destek ekibi PROSAF, tedarik ve etkin saha operasyonları konusunda müşterilere tek elden sunduğu çözümlerle EDT müşteri portföyünü ve satış gelirlerini artırdı, bu da büyümeye önemli katkı sağladı. PROSAF satışları da yüzde 130’a yaklaşan büyüme oranıyla Bizim Toptan’ın büyümesinin bir diğer lokomotifi olmaya devam ediyor.
Hüseyin Balcı: “Ev dışı tüketimimiz ve SEÇ kanallarımızın gücüyle istikrarlı büyümemizi sürdüreceğiz.”
Şirketin 9 aylık mali sonuçlarının değerlendirilmesi Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı Başarılı bir performans sergilediğimiz üçüncü çeyrekte, yeni yatırımlarla büyümeye ve mağaza ağımızı genişletmeye devam ederken, EDT ve perakende kanallarındaki aktif müşteri sayımızı da artırdık. Yılın ilk 9 ayında müşteri sayımız 2 milyonu aştı. Hem bireysel hem de kurumsal müşterilerimizin ihtiyaçlarına hızlı cevap verebilmek ve sürekli olarak daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için dijital altyapımızı güçlendiriyoruz. Portföyümüzde beslenmeden temizliğe kadar binlerce temel ihtiyacı toptan fiyatlarla, mümkün olan en uygun fiyatlarla sunarak müşterilerimizin bütçelerine ve ekonomisine katkıda bulunuyoruz. Gururla kutladığımız Cumhuriyetimizin 100. yılı dolayısıyla Ekim ayı boyunca özel bir kampanya başlattık. Enflasyonla mücadele kapsamında indirim ve kampanyalarımız yıl sonuna kadar devam edecek. “Her zaman olduğu gibi müşterilerimizin yanında olmaya, güçlü lojistik ağımızla ürün ve hizmetlerimizi ülkemizin her noktasına kesintisiz ulaştırmaya devam edeceğiz.”
|
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı